02 octubre 2007

CAMA PETADA, FOTOS I ENCIGALADA

Ja fot alguns dies que vaig amb la patapalo, i al no poder tibar, em dedico a les fotos. Tot seguit us penjo algunes fotos, les primeres són d'un sector de Coll de Pal, de dijous passat, hi vem pujar amb l'Uri i allà ens vam trobar amb el Catx, el Pep i el "nanses".


L'Uri al sector de Coll de Pal en un 7b/+, que encadena a flash, i una vista general del sector.








Pep encadenant un 6b+ a l'esquerra de tot




Catx en un 7a/+ que encadena a vista:




Nanses en un 6a+ de burilillos, la 1º via del sector.




Catx en un 6c llarguíssim, que encadena a vista, uns 30 metres brutals.





Aquestes segones són de "nnn", desplom, conti, bona roca, excelent equipació. Hi vam anar disabte amb la Laia, i al final ens vam ajuntar una bona colla: Guillem, Botzo, Eloi, Tati, Esteve, Xevi, la Laia i jo mateix. Un cop allà ens vam trobar amb un munt de gent coneguda, com sempre passa en aquests llocs.

No hem va ser fàcil arribar al sector, ja que tot i estar a dos minuts, el camí no és per tirar cohets, tot i que cal dir que algú ha arreglat les pasareles i canviat cables i troncs, una feinada que vaig agraïr més que ningú.
A més, el Miquel ha equipat unes vies noves a les plaques de la dere, crec que anaven de 6c fins a 7b+, i tenen molta bona pinta.


Ferran Botzo en un 7a+ de la dere:








Guillem Juste monta un 7b+/c, a la part dreta, i volant de valent:






Xevi escalfant l'espatlla en un 7a+:






Eloi als desploms principals, en un 8a+, crec:








L'angi provant un 7c:



13 comentarios:

un tal Pinxo dijo...

Anim... de un exliciat.

PGB dijo...

Ramon, tens fotos molt bones. M'han agradat els contrastos ;)

També m'han molat molt per veure com és Tres Ponts, ja que mai hi he estat. Molt encantador el riuet i el peu de via :)

Gatsaule dijo...

Recupera't ben aviat, que aquestes històries són fotudes !

Jortx dijo...

Bones fotos Ramon! I és que amb aquests sectors tan ben parits has de sortir bones per pilotes.

Si el temps acompanya divendres provaré la teva Seca, a veure si em fot una bona colleja o no :P

Cuida't jefe, que cada cop et queda menys per tornar-hi!

Ramon Maeso dijo...

Guai Jortx, jam dirá a vore k tal, si hi vas amb ganes la farás a vista.

I l'esperó del sebastià hi ha un xapatge k mole saltar-se, es molt rar de xapar. Jo nant a vista no vaig tenir pebrots i em vaig pillar. e lu k te


Salut bou

Xavi dijo...

Hola Ramon, benvingut al món blocaire. Ahir vaig acabar de posar unes tablilles als ponts nous de Trespons (obra d'en Franc i en Marcel), t'haguessin anat encara més bé per passar. Xules les fotos. Ara a recuperar-se i a tornar a tibar. Adéu.

Ramon Maeso dijo...

merci a tots pel suport i a valtros xavi pr la passarela. Apa-li, saluti tibar

Anónimo dijo...

Ei Bou!!!

¿On és el sector de COLL DE PAL?

UNa vegada, anant cap a PORT DE COMPTE, encara orientat al SUD, vaig veure a la mateixa carretera un totxo amb spits i alguna cadena...saps què són?

MOlaria tenir info, sobretot si són accessos ràpids...

Endavant amb la camaaaa!

dew

Ramon Maeso dijo...

Pujant al port del compte, uns 500m després del trencall, a mà esquerra pujant, hi ha una via del Pere Vilarassau, surt 7b/+, però està bruta i poc repetida, a més de mal equipada. No val la pena, (me sap greu Pere).

Havia estat la via més dura del Solsonès durant molt de temps, je,je.

lo de coll de pal, passat bagà, no té pèrdua, al congost a banda i banda, super evident. Fins a 7c+, ho està equipant el Calmet, encara està en obres. Bolts costen molt de xapar, peró es mareix una visiteta.

salut i tapia

Ramon Maeso dijo...

tens info de lo d coll de pal al blog del Ivan el terrible.

salut

Anónimo dijo...

Ja li he dit tb al Jortx, fa 2 setmanes en varen parlar i ja surt per a tot arreu.
Sempre entre aquella por de que aniras pensan que "estaras sol" i trovar-te la "marabunta" (el mateix pensaran els altres que hi siguin)
Fa bastants anys vaig tenir una conversa amb l'alcalde de Baga per demanar-li fer-me càrrec d'un projecte de camping que hi havia inicialment al costat de les parets. I tb vaig estar molt, molt apunt de "pillar-me" un casa a Greixer.
Millora't pata-palu, que ens hem de cuidar
Salut

Anónimo dijo...

[a]q freaks..[/a]

Anónimo dijo...

ei fill de puta!
joder..
digali a ta germana q es va deixar el rellotge a la tauleta de nit ahir a la nit..
i digali q la xupi una mica millor xq..necessita reforç ;)