24 septiembre 2007

FLANQUEO INSPECTOR GADGET, A2+.

Aquesta petita i curta via es troba a Montserrat, a sobre de l'ermita de Sant Antoni, a just a l'esquerra del totxo Kasparof (7b+). Durant l'estiu passat vaig estar treballant pel patronat de la muntanya i sovint pujava a dormir a alguna ermita.

La via la va obrir el company M.millet fà un grapat d'anys, i no es gaire repetida, crec que hi vaig fer la 3ª gairebé 20 anys després de que s'obrís. La via consisteix en una travessia sobre pons de roca cutres, ganxos i algun friend salvador, fins que s'arriba al bombo i un burilillo t dóna la direcció a seguir. Dos metres més i R. Quan la va obrir no tinc ni idea de què va utilitzar, po jo hi vaig nar sense martell i amb solitari i me'n vaig sortir prou bé. Són trams d'aquestos psicologics per lo cutrte dels seguros i la roca, no per la dificultat en sí mateixa dels passos, excepte el bombu que sí hi han passos més extrems. jo vaig ganxejar en dos ocasions, posegurament amb un pas de plom ja n'hi ha prou.






Va ser una època que escalava sovint sol, i practicava nous mètodes. Aquell dia o vaig fer amb prussiks i sort vaig tenir a no volar...

Les fotos les va fer el Jordi, un xicot que passa llargues temporades per l'ermita, merci x tot!.

2 comentarios:

Mohawk dijo...

Ramon!! Explique'ns el mètode del peu de gat a mig cordar, ja,ja,ja...

No, era broma, el que et volia demanar (tot i que ara m'he convertit a la competència i faig freeky), d'on podia treure info dels totxets aquests de St. Jeroni i Diables, en saps alguna cosa?

Vinga, merci!!

Ramon Maeso dijo...

Aquesta pegata portarà cua........

Bé, dels totxos aquests, suposo que et referreixes el que vam parlar amb algun post amb el TRanki, a stAntoni hi havien unas llibretes amb les topos les havia fet l'alzina i el portugués les va revisar. Crec que encara estarán per allà.

Per la zona hi ha el mur de stantoni (IV a 7b), las tetas de tu madre/novia, la miranda de stanoni... Per darrere diables, al cap de mort (IV a 7b, a bloc i amb picats), la grann placa cara oest de diables, crec fins 6c d pila, i abans d'entrar a la canal dels avellaners, hi han deos subsectors amb vies perr valtros, crec fins 7c i algun projecte. Cara sud pero amb arbres a peu de via.

Al costat de les fotos de la via d'artif (inspector gadget) hi ha un 7b+ molt a bloc que jo volia restaurar, ta al mateix stanoni, on la llenya, i els dos primers seguros son burilillos crremats, despres spit i R. Val la pena po ta brut.

si necessites info d'algo concret dismo.

tenim algun objectiu comu per la Trona, axi que si no trobes ningu ja sas...

SALUT I TAPIA, enkara q sigui friki, je,je.