12 enero 2009

APAGON...

Com ja haureu vist, fa moooolt de temps q no actualitzo el blog, alguns mu reclamen i d'altres en deuen estar contents de kel deixi en pau. En breu espero poder tornar a disposar d camera i tornar a escriure algo d tant en tant. Ultimament no estic gens fanàtic, pero encara hi han grans projectes en ment q haurán d'esperar a quels arribi el moment. Ordesa, Midi, Ports, Canalda, Kalamontse, Galliner, Calrgolaire, i tants d'altres q no cal ni nombrar. espero en breu, je,je, poder tornar a estar entre valtros.

salut malparits i a disfrutar...

9 comentarios:

PGB dijo...

Doncs aqui seguirem esperant les teves piulades, bou! ;)

TRanki dijo...

Apreta bowwwww!!!

Amb el darerr posta ja passava HORES posant-me fanàtic...a veure si n'hi han méssssss...

;P

Ramon Maeso dijo...

ei malparits,

m'alegro veure k d tant n tant enkara entreu, no mo mareixo pero es d'agrair. estic liadisim a mb la parella, a més d la neu ara me tret el titol d paraca i he d fer sals a dojo i no escalo tant,a més la camera se'm va espatllar i estic a lespera d pillar-me un d40 o algo aixi.

estic sovint per palamos i pel q he anat llegint valtros tbe per la zona, el dia ke hi pujeu digeu-mo i nem a fer alguna trepadeta per l'alt empord'a. pujo la makina si cal o el crax, valtros maneu.

salut companys.

jordi guitart dijo...

ramon!!
tub tranqui que aki estarem esperant les teves aventures...
va aviam si a poc a poc et tornes a posar fanatic i nem a tivar x aki,que ens estant esperant infinitats de cantus i mes!!jo vai tivant a tope si mai tapuntes ja sas
salute crac

Nando dijo...

Zorrrruuu!!!
Jeje, ja l'has actualitzat, jeje....ben fet, jo vaig optar per desertar,...tu no ho facis. Ens veiem per manrusia, si algun dia vols anar a esquiar, jo m'apunto. el 31 i 1 fan republica freeride a tavascan, nosaltres pujarem,...salut nanu

Ramon Maeso dijo...

ei bows, pel q sembla el Guiti em prendrà el relleu, je,je. A MUERTE!

Ja vaig parlar amb el Fidel del Vertic, l'any passat i vam pujar amb el Juste, Botzo, Ruben i Cesc i va estar d puta mare, avore si m'apunto, ultimament estic molt friki amb el parachute, FREEFLY!!!!!

fteu-li canya q hi ha paketon.

salut malparits

TRanki dijo...

hahaha..

Ja deia jo que era O FESTA o DONA...i si a sobre et va la CAIGUDA sense corda...es compleix la premissa..

EL FANATISME NO ES CRA NI ES DESTRUEIX..ES TRANSFORMA...

apa bow si pujem pels empordans et fai un missatge...alla`dalt de tant en tant coem un pastisset de tramuntana i pedra..i com sigui escalable una COVAq ue m'han ressenyat en fotos..allà per cala MONTGÓ JA NO CAL ANAR A MMALORCA aquest estiu...CALA VIUDA....

dewwww

edunz dijo...

nanuuuu... la comarca t'espera ja ho saps!

ara ja estem a les portes de la millor temporada per canalda i moltes altres

quan la neu s'estigui una mica tranquil.la, la cosa anirà de corredors i cia

salut i salta de tant amunt com puguis!

Anónimo dijo...

Jejeje!!!! El que tens ara és la torxa ben encesa no pas apagada jejeje!!!!
Weeeeno, quan tinguis el salts ben dominats ja els anirem a posar en practica a la Torrente.
Ah! T'hauré de fer una comanda de parabolts que de mica en mica m'estic quedant sense, tu ja m'entens: unes vies, per uns esperons, una roca, uns desploms d'aquells de pam i pam, fua! mmmmmm! te cagues neeen!

Lluís Parce