08 febrero 2008

SOSTRAK@S

Fotia dies que no nava a calders, una setmaneta com a molt, je,je, peró quan vam arribar vaig alucinar amb la gent que hi havia sent dijous, Només arribar ens trobem amb el Ramon de St.benet i la parella, i tot seguit amb el Salva i la dona. Veient la calor que fa al cargolaire, nem directakment als sostres a escalfar com podem. Sempre buscant la sombra...

Provem unes vies noves del Màxim, crostó de roca total, espererem que es natejin i repeteixin, perquè alló semblaven les TV d'ordesa, bufff, quin yuyu, acabo muntant la via com puc, escaquejant-me tot el que sóc capaç i fent Ao a tort i a dret. Tot seguit puja el Guillem i tampoc li surt el pas a vista, serà 6c o així, igual q la del costat +/-. Po entre la roca, i q algun parabolt està posat amb el cul, bé no, per escaladors de dos metres o q tinguin un bloqueig inhumà, vaia tela...

A les foto, 1º Martí desmuntant la via Ordesiana del sector sostres, i l'Adri encadenant el 7ª.





Mentres acabem d'escalfar, vaig cap a la cova de l'Aromes i la Panxacontent a treure el cap, trobo el Màxim que acaba d'arribar, i jo ens està demanat que tal les vies, buff, quin compromís, però és el que penso... El nando acaba d'escalfar muntat el 7a i 7b+ de la coveta, levitant pels desplomacos com si res. L'Adrià prova el 7a i encadena, crec q ja li havia fotut algun pegue però el tio s'està ficant com un bou amb quatre dies. La setmana passada va flaixejar el seu 1º 7ª, molt bé bou.
Jo la provo a flaix peró caic al pas de dalt, ja havent xapat la última, llàstima, un altre dia serà.

Mentres descanso aprofito per fer unes fotikis i saludar a la gent, hi ha l'Uri, el Guillemot, Tati, Esteve, Pere, Pau, i algu quem deixo al sector esquerra, a la part central dels desplomacos ja no mi acosto, peró hi ha força ambientt!

Anem cap als sostres i el Guillem m'enreda perque provi la mateixa via que ell, un pegue només! Provo un pegue a mort, penjant-me gairebé a cada cinta, buscant nous trukets i empotres perque sinó sóc pell. És la 1º vegada q m'enfilo per un 8a amb lliure, i vaia tela, a més de sostraco. No hi ha cap pa aïllat que supari el 6b/c de bloc, peró aixo durant 15 metres cap per avall, buff, em marejo només de pensar-ho. Penjo una seqüència que m'ha disparat el Martí...





Just alcostat, hi ha una altre fisuraka q surt molt més fàcil, és la que hauria d'haver provat jo, però el proper dia serà. El Martí si enfila, peró a la 4º xapa li falta biseps i vola, ho torna a provar desdes el terra (sinó s'ha de fer el cuc i no motiva gaire). Al final desisteix i el guillem i el nando aprofiten per fer un pegue cada un al seu project.

Deixo algunes imatges del dia, i de la nit gairebé:

Guillem a l'últim pas, un dyno a una banya enorme on et vola tot si o si...


Martí al meu proper objectiu, fisuraken in techaken...


Nando baixant-se del seu project, un 8a+ inhumà, diuen...


Dos imatges del fanàtik number one, ja de nit, fent-li un últim pegue a mort... i volant peus




SALUT

3 comentarios:

TRanki dijo...

Ei Bow

A celiavern, en les etiquetes tens la referencia dela via

http://celiavern.blogspot.com/search/label/Montserrat%20Parets%3A%20Pas%20del%20Princep

....hi haun link a la ressenya de KPUJO i el Harry té el croquis...

és ala Gran del Pas del princep...just a sota de l'agulla, com si anessis a la GEDE però just a l'equerra...ojo que hi ha una linia amb spits perdudets enmig..és un projecte del Karki que mor apropo de la Bauma de la gede..la nostra és la de parabolts.

ës una via amb dos parts.

Ll1 i LL2 són de 6c i 6a..diuen que un plus més ( 6c+ i 6b...), però obligat és 6b+ màxim , LL1 oju a la sortida de la 5a xapa que allunya..no és txungo, respira i amunt amb canto (bidits i una vira on muntar-te)...la resta bé i al final entrant a r pas obligat amb seguro lluny. Tipica entrada a bauma en canvi de rasant...

LL2..idem però en 6a rampós i una mica tecnic..no problem, xapada la segona ( n'hi ha tres)ja ets a casa.

Al LL3 em vaig fotre un pinyo MOLT TXUNGO ( vaig volar de mig LL3 fins a la R1..sortint a muerte del pas dur cap al burí abans de la reunió 4a... em vaig quedar flipat i vam deixar-ho estar un any...i quan vam tornar vam obrir el ll3 i ll4 amb més calma i no tants collons...( al ll3 en aquest tram vaig posar-hi dues o tres xapes més...i hi ha un merlet extra abans del buril...si hi arribes no t'imaginis el vol que t'agafa algo...va quedar quasi esportiu. El inici del mur desplomat del LL4 el va equipar un coleguilla que no anava molt suelto i gairebé té passos en A1e..la sortida ja és meva i allunya un xic en 6a...El piju ho va trobar facil (6c) i en canvi va pjar el grau del LL1..ja direu!

A mi la via em mola bastant..és de morrillo sense fer.se mal...LA DARRERA REUNIÓ no existeix..se'm va morir el taladro col.locant el segon bolt..a no ser que rapel.leu per la mateixa via mola muntar R al cim de veritat..al R de la PRINCESA DE LA NOCHE..de burils...al cim a la dreta.

Si fas el llarg i et despenges baixa't del nostre bolt..és del 12 i esta guapo...hi ha un maillon.

crce que faràs la 4a repetició, la segona és del Piju i la tercera del willow..

Salut bou..ja diràs

PD..el nom de la via (q ue em va quedar el mot, va ser perquè anava tota la estona pillat sense poder clavar enlloc comentant al coil.lega que em matava iq ue anés al lloro.i el col.lega només deia "ei tranki" puja una mica més amunt que podràs posar alguna cosa!!! Al final al LL1, LL2 i LL3 vam posar un parell de xapes a cadascun, de més, perquè sinó la cosa sí que obligava un puñao...queden alguns ploms usats en l'apertura,,,si dueu estris no us talleu en treure'ls excepte el d'abans de R1...si vas ultrapillat pot servir per sortir del pas i no fotre't un meco important...

Unknown dijo...

Bages power! Esteu en una altra esfera... No sóc digne d'entrar al club del MTE (Manresans Toretes Escaladors).

Bé encara no sé si estaré demà per agulles, potser sí. L'arcarons em ve de gust però es un projecte que ja tinc emparaulat desde fa temps amb un colega de Sabadell.

Salut!

Marsi

Ramon Maeso dijo...

POs al final ni una cosa ni l'altre,

No vaig poder pujar a agulles, problemilles tècnics i per tantg no vaig escalar dissabte. La Ei tranki queda pñendent, costa de trobar vies interessants que el Kim no hagi repetit, je,je, pinta d puta mare, però un mica de yuuyu...ja te la piaré, fijo

l'aresta marsi li tinc ganes, peró es d'aquestes clàssiqes q m molaria nar-hi sol pero no m'acabo de fiar. en veiem bous

salut