23 enero 2008

TARDA DE CELIAVERN

Ahir tarda tornem al cargolaire a seguir amb els projectes, tarda de celiavern (amb el permís d'uns i altres) molt fanàtica.je,je.

Arribo al sector sobre les tres, i està a rebentar, repetim els mateixos d'ahir, però tothom a portat algú més, total una dotzena d'ànimes amb pena i/o glòria diambulant pel sector. Escalfo al 6b del Tati, Tarda de st. Joan?, i tot seguit provo un 7a? a la dreta de la Kaixo i l'Agur. El Tito m'adverteix que hi va veure patir el Catx de valent, i que diuen que no és gaire agraïda. Com que no tinc gaires opcions d'aquests grau per triar, em faig el sord i decideixo tirar amunt.El resultat és que em penjo a totes les xapes i no veig ni els passos clars, és extremadament tècnic i rar, tal com arribo a la R tinc claríssim que el desmonto. No m'ha agradat gens i decidim canviar d'aires.


Anem amb el Tito al 7b que ahir va encadenar el Guiti, a provar-lo a muerte. Li toca al Tito muntar-lo, mentre s'encorda ens fixem amb la llastra que ahir comentavem i el poc temps que li queda de vida. És d'un tamany considerable, està entre la 1º i la 2º, i la caiguda no és clara. Es calça, comença a trepar, agafa la llastra d'ombro, puja peus, i CATACRACK!

En un primer moment, pensavem que s'havia fet mal, però al final sembla que s'ha quedat amb el cop i la rascada, bé i el susto que no ha estat poc!
A la foto ensenyant-me la rascada, i susodixa llastra a sota de les bosses de magnesi. No ha arribat a tocar terra, però ben poc li ha faltat.

Acollonidos, decidim tornar al sector principal, i al arribar, GUIT ha encadenat el seu 1º 7C, el santbenetero de tres xapes de placa semidesplomada, vaia BOU! MOLTES FELICITATS LOLO! Mentre no su acaba de creure, i ja està pensant en decotar-lo (ta loco akt sagal!). No pot ser, diu.



jo decideixo provar, després de molts dilemes, La Cargolada, aprofitant que la muntat el Juani. Li foto un pegue a mort, peró després del pas, m'equivoco i volo. Encara em kedava tot l'esperó i ja nava petat, haurem de menjar mes i nar calders de tant en tant, que amb tant de bloc no hi ha manera d'agafar pililla. Li fot un pegue quan em baixo, i levita fins la R, el molt bou ha fet un mètode propi i no ha fet ni porta! vaia lolo!







Penjo també alguna fotiqui de l'Aranya, que va seguir provant l'aznartmort, q per cerrt ja té apunt, ahir va caure dos cops a la ultima xapa. Ànims bou!



PD: Gràcies a tots per aquestes tardes tant fanàtiques i profitoses, plenes d'ilusons i de nous projectes, de bones vies i millors companyies, de mètodes i trucs per triar i remanar, i sobretot, de l'ambient i la passió.

4 comentarios:

Jortx dijo...

Jo vaig estar ahir al matí fent el préssec pel Cargolaire.

Un parell provaven la via de l'esquerra d'aquest 7b de llastra (una entrada brutal Made in Màxim), però no vaig fixar-me amb el llastruju aquest...

Jo vaig repetir algunes vies per anar rodant i em notava ben xaaaai. Ara a la tarda baixaré als desploms per acabar-ho de xafar tot!

Bloqueu fort x St.Joan!

Ramon Maeso dijo...

Al final avui res de res, potser a la tarda algu...

Et refereixes a un 7b amb un pas a blo MOLT burro al principi, es dels meses, a la dreta de un 6b? es molt bo, jo el 1º dia amb el Tati vaig flipar, quan li pilles el truc ja està.

Si vols nar fer el préssec pels desploms, jo m'apunto. Digam algo si d'aixó, si un cas jat faré un truc al vespre.


salut bou

Jortx dijo...

Al final hem tornat al Cargolaire ara a la tarda!

Ja he vist el llastrot magnesiat al terra! Va parir quin monstru!

La via que et deia quedava entre un 6b+ del Sebastià i el 7b aquest de la llastra... Van dir que era del Màxim, però segurament s'equivocaven! El pas d'entrada es veia bastant putot.

I parlant d'entrades putes, déu ni do el llançament del 7a/+ aquest del Tati. Ha sortit tot menys el pas d'entrada...

Demà, divendres, a la tarda anirem a acabar un via que té el Parrita a mitges a Moretona. Si t'aburres passa't i fas la primera :)

Ramon Maeso dijo...

Ei bou,

pos la via aquesta és dels Meses, seguríssim de lo bona que és, je,je. El llestrot impresiona i la cara q si li quedà al Tito encara més.


Tibeu fort a moretona, he kdat amb Edu per nar bucolica i ja faig tard, marxo volant.

salut