15 octubre 2007

LE CHAOS















6 comentarios:

Unknown dijo...

Mira el bou de l'Arbera! Les clàssiques que et vaig demanar eren per un finde que no se que vam acabar fent.. pedraforca potser? Mira tio va com va... Ja hi aniré no et preocupis. Per aquest finde tinc projectada la primera intrusió a Montrebei!

Ja piaré si hi vaig!

Salut

Ramon Maeso dijo...

je,je, era broma.
Montrebei he muu graandee. Jo la primera vegada vaig pillar com un xaiet, xó mo vaig passar pipa.
Per qualsevol cosa ja sas. Que aneu a fer?

salut i TÀÀÀÀÀÀÀÀÀPIA....

Anónimo dijo...

ja mu han dit ja ke blocaves amb la pota coixa!

aviam si hauras de reposar un altre meset més jijiji

va, ns veiem bouot!

marsi dijo...

Ei Ramon!

Pues m'han proposat d'anar a fer una CADE a Aragó! Però ja es veurà! es molta tonyina potser i acabem fent algu més "curt"

Salut

Ramon Maeso dijo...

L d blocar amb la pota coixa... només van ser alguns pegues, poca cosa. Tu no diguis re q si no el Tati s'enfada, je,je. Ahir me van treure el guix, peró tinc la cama =. Salut bou.

La CADE d'Aragó encara la tinc pendent, xo ho trobo bèstia per començar. Aprox + via + descens, conteu unes 10hores fijo, i no hi han tantes hores llum, tingueu-ho en compte.

per començar jo faria el diedre gris o audoubert de la paret de catalunya. Si la intenció és anar a la d'Aragó, potser una cistus o una santiago són les fàcils. Sinó la Pilastra dels Voltors a mi m va agradar molt, per roca, llargs i ambient. S'ha d'accedir per la feixa dels espàrregs, delicat si no ho coneixes.

Ojo, a Aragó hi han com a mínim dues vies noves a l'esquerra dela Santiago, dels del CADE. Una surt per un sostre fisurat pel mig, a la dreta d gran xemeneia, l'altre d moment comperteix l'ultim llarg. Si i aneu aquest finde us trobareu el Santi obrint-la, doneu-li records.

jat kurrarás un bon post de la sortida, q val la pena rememorar-ho.

Salut

Anónimo dijo...

[B]NZBsRus.com[/B]
Escape Sluggish Downloads Using NZB Files You Can Instantly Find HD Movies, Games, MP3 Singles, Software and Download Them at Blazing Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]