25 octubre 2007

10 + D TARGA

Aqui deixo algunes fotos més del passat cap de setmana al Chaos du Targassone, paraís del bloc a la Cerdanya:


El Guit i el Ramon en un bloc de la placeta, al sector Dieux Païens.






Ja al sector principal, en un bloc clàssic. Cesc, Guiti i Martí respectivament.








Roky Arbera llançant al bloc del Dolmen




Un Ramon motivat mantelant en bloc raríssim del sector Taz; i el Martí al mateix bloc provant una entrada diferent, un diedre esperonat, sense massa canto.






Ja a l'últim bloc del dia, Guiti fent-li series a un 6c, increïble fanatisme. Seguit, el merescut repòs.



5 comentarios:

Raquel dijo...

Ei Ramon, a quina hora i a on exactament és el passe d'en Pere Vilarassau?
Gràcies!!

Ramon Maeso dijo...

Es avui a les nou del vespres a Can Romu, el local q tenim per escalar a Manresa, està entre c/ cintaires amb Pau Claris, entre els ferrocarrils i plaça mallorca. A la Web de Canromu.com tens com arribar-hi.
És d¡entrada grastuïta, es donaa una mica de picoteo i els q vulguin després nirem a sopar porahí.
i esteu invitats tots aquells q vingueu!

salut

Raquel dijo...

Doncs jo m'apunto!! (no sé si em quedaré al sopar... que demà haig de matinar per anar a escalar!! Je, je)... sobre la marxa!!
Potser vinc amb en Piju i la Marian, estant en busca de cangur!Ara miraré com si arriba... que si al final vinc sola segur que em perdo!!
Fins al vespre i gràcies!!

Raquel dijo...

No s m'obra www.Canromu.com... però un amic que s'entrena allí m'ha explicat com arribar-hi. Espero no perdre'!m!
Fins al vespre!

Mohawk dijo...

Ramon!!

Escolta, un dubte...

Que em pots dir de la Rodamons de Canalda?, se'm matarà un segon poc bregat? (Jortx)

A tibar-li fiera!!